Μοσχαράκι με σέλερι και καρότα

Η κρεατοφαγία συνεχίζεται μετά από τις 40 ημέρες νηστείας… Τη θέση του αρνιού και του κατσικιού έρχεται τώρα να πάρει το μοσχαράκι. Η συνταγή που μας έστειλε η Χριστιάνα Κουλούρη, είναι πεντανόστιμη. Στείλε κι εσύ τις δικές σου συνταγές…

Υλικά:

  • 1 κιλό μοσχάρι ποντίκι ή χτένι
  • 2-3 καρότα κομμένα
  • 1 μπουκάλι μπύρα
  • 1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
  • 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • λίγο σέλερι
  • 1 κουταλιά της σούπας μέλι
  • 1 σκελίδα σκόρδο σε φετάκια

Εκτέλεση:

  • Αλατοπιπερώνουμε το μοσχάρι και το αλευρώνουμε.
  • Το τηγανίζουμε μέχρι να ροδίσει.
  • Σε μια φαρδιά κατσαρόλα βάζουμε το μοσχάρι, το καρότο, το σκόρδο, το σέλερι, το κρεμμύδι και το υπόλοιπο λάδι, την μπύρα και λίγο αλατοπίπερο.
  • Το αφήνουμε να βράσει για 1 ώρα.
  • Στο τέλος ρίχνουμε 1 κουταλιά μέλι.
  • Μπορούμε να προσθέσουμε και μανιτάρια.

Σερβίρεται με ριζότο, πιλάφι ή τηγανιτές πατάτες.


Σερβιρισμένο σε μονόχρωμο χάρτινο τραπεζομάντηλο Libo χρώματος πράσινου.