Η κρεατοφαγία συνεχίζεται μετά από τις 40 ημέρες νηστείας… Τη θέση του αρνιού και του κατσικιού έρχεται τώρα να πάρει το μοσχαράκι. Η συνταγή που μας έστειλε η Χριστιάνα Κουλούρη, είναι πεντανόστιμη. Στείλε κι εσύ τις δικές σου συνταγές…
Υλικά:
- 1 κιλό μοσχάρι ποντίκι ή χτένι
- 2-3 καρότα κομμένα
- 1 μπουκάλι μπύρα
- 1 φλιτζάνι ελαιόλαδο
- 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
- λίγο σέλερι
- 1 κουταλιά της σούπας μέλι
- 1 σκελίδα σκόρδο σε φετάκια
Εκτέλεση:
- Αλατοπιπερώνουμε το μοσχάρι και το αλευρώνουμε.
- Το τηγανίζουμε μέχρι να ροδίσει.
- Σε μια φαρδιά κατσαρόλα βάζουμε το μοσχάρι, το καρότο, το σκόρδο, το σέλερι, το κρεμμύδι και το υπόλοιπο λάδι, την μπύρα και λίγο αλατοπίπερο.
- Το αφήνουμε να βράσει για 1 ώρα.
- Στο τέλος ρίχνουμε 1 κουταλιά μέλι.
- Μπορούμε να προσθέσουμε και μανιτάρια.
Σερβίρεται με ριζότο, πιλάφι ή τηγανιτές πατάτες.
Σερβιρισμένο σε μονόχρωμο χάρτινο τραπεζομάντηλο Libo χρώματος πράσινου.
