Μη σας τρομάζει η βουτυρένια υφή του και η μεγάλη περιεκτικότητά του σε λιπαρά. Σύμφωνα με δεκάδες επιστημονικές έρευνες, το αβοκάντο είναι ωφέλιμο για τη μείωση της χοληστερόλης και του κινδύνου για διαβήτη, ενώ συμβάλλει στην πρόληψη του καρκίνου.

Το αβοκάντο αποτελεί θρεπτικό εργοστάσιο ενέργειας και παρέχει πολλά δυνητικά οφέλη στην υγεία.

Η κρεμώδης υφή του και η πλούσια γεύση του το καθιστούν συχνό συστατικό σε πολλά πιάτα. Είναι γνωστό και ως σημαντικό συστατικό στο μεξικανικό γουακαμόλε.

Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε λιπαρά, το αβοκάντο χρησιμοποιείται επίσης ως υποκατάστατο του κρέατος σε σάντουιτς και σαλάτες.

Εκτός του ότι είναι καλή πηγή ινών και βιταμινών, έρευνες δείχνουν ότι μπορεί ενδεχομένως να υπάρχουν άλλα οφέλη, όπως η μείωση της χοληστερόλης, του διαβήτη, το χαμηλότερο σωματικό βάρος και η πρόληψη του καρκίνου.

Με το αβοκάντο μπορείς να φτιάξεις πολύ ωραία ντιπ, σάλτσες, πράσινες σαλάτες, να το αλείψεις στο ψωμί,  να το βάλεις στο γιαούρτι σου, να συνοδεύσεις το πρωινό σου με μέλι και ταχίνι, να το αλέσεις και να το αναμείξεις σε φυσικούς χυμούς… να το βάλεις σε τάρτες, πίτες και πίτσες.


Τραπέζι στρωμένο με χάρτινο, μονόχρωμο τραπεζομάντηλο Libo