Κολοκυθόσουπα βελουτέ με γιαούρτι, μια ευεργετική σούπα

Δεν είναι τυχαίο ότι η κολοκύθα έχει μια θέση στην κουζίνα σχεδόν όλο τον χειμώνα. Στην ελληνική Wikipedia διαβάζουμε ότι η κολοκύθα περιέχει βιταμίνη C, βιταμίνη Α, κάλιο, βιταμίνη Β12, υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Η Τζένη Πανταλού μάς έστειλε τη συνταγή της για μια ευεργετική σούπα, γεμάτη ενέργεια και με λίγες θερμίδες.

Συνταγή για Κολοκυθόσουπα Βελουτέ με Γιαούρτι

Υλικά

  • 1 κιλό κολοκύθα
  • 2 πατάτες
  • 1 κρεμμύδι
  • 1 πράσο, μόνο το άσπρο μέρος
  • 4-5 φλυτζάνια ζωμό λαχανικών
  • Ελαιόλαδο
  • Αλάτι
  • Πιπέρι
  • Γιαούρτι

Εκτέλεση

  1. Κόβουμε όλα τα λαχανικά σε κομματάκια.
  2. Καλύπτουμε τον πάτο μιας κατσαρόλας με ελαιόλαδο. Σοτάρουμε τα λαχανικά μέχρι να αρχίσουν να μαλακώνουν.
  3. Προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι.
  4. Ρίχνουμε το ζωμό και αφήνουμε να βράσουν μέχρι να μαλακώσουν εντελώς.
  5. Αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά. Πολτοποιούμε τα λαχανικά είτε λίγα-λίγα στο μπλέντερ, είτε όλα μαζί στην κατσαρόλα με ραβδομπλέντερ.
  6. Σερβίρουμε με μια κουταλιά γιαούρτι στη μέση.

Στείλτε μας κι εσείς τις σπεσιαλιτέ ή τις ιδέες σας. Μοιραστείτε τες μαζί μας και με τους φίλους των τραπεζομάντηλων Libo.